Overzicht oplossingen
Het ERP voor woningcorporaties
Real Estate Management System
De beste online tool voor woningverhuur en -verkoop
Eenvoudig sturen op vastgoed en financiën
Digitale archivering en casemanagement
Het moderne werken van vandaag
Klant aan het roer
Facility Management Informatie Systeem
Ketenintegratie voor vastgoedbeheerders
Slimme software voor VvE-beheer
Van data naar informatie
Innovatieve fieldservice
Productfamilie
Volledig in control
Een bron, een waarheid
Gebruiksvriendelijke betalingsoplossingen
Onderhoud & duurzame planning
User experience, apps en portalen
Partnersysteem
Sectoren
Sociaal vastgoed
Commercieel vastgoed
Connect
Over Aareon
Nieuws & blogs
Support
Aareon.ai Digital Workforce
Slimme digitale collega’s die je werk écht makkelijker maken
Ga naar
Oplossingen
Registreer je melding in ons ticketsysteem Zendesk. Aan elke melding wordt een prioriteit toegekend. Voor het bepalen hiervan kijken we naar de impact en urgentie hiervan. Ook gezond verstand en kennis van de processen van jouw organisatie spelen hierbij een rol. De prioriteit wordt vastgesteld om te bepalen in welke volgorde en binnen welke termijn we een melding moeten verhelpen. Natuurlijk wil je als klant zo snel mogelijk een oplossing, dan wel een antwoord op een melding. Dat nappen we heel goed. En hier streven we dan ook naar.
Om je snel wegwijs te maken in Zendesk hebben we een korte video voor jou gemaakt. Hierin zie je hoe je een account kunt maken en welke functionaliteiten je allemaal kunt vinden in Zendesk.
Aareon maakt gebruik van TeamViewer om met je mee te kijken of om remote problemen op te lossen. Via de onderstaande button kan je TeamViewer downloaden.
Heb jij vragen over onze software? Raadpleeg dan altijd eerst de gebruikersinformatie.
Heb je vragen over onze software of loop je tegen bepaalde problemen aan? Onze medewerkers staan klaar om jou te helpen!
De servicedesk van Aareon is vijf dagen per week open van 08.00 uur tot 17.30 uur. Onze voorkeur gaat er naar uit dat je je melding registreert in ons meldingensysteem Zendesk. In urgente gevallen vragen je om telefonisch contact met ons op te nemen bij voorkeur via je persoonlijke supporttelefoonnummer.
Maak je gebruik van deze website, dan zetten wij cookies op je apparaat om de gebruikerservaring te verbeteren. Bekijk ons privacybeleid.
Cookies hebben we nodig om onze website voor jou te optimaliseren.
We gebruiken Hubspot om ons te helpen de website te verrijken met extra functies en om het online aanbod te verbeteren met behulp van verzamelde statistische gegevens over bezoeken aan de website en gegevens over gebruikersgedrag (tracking). Daarom stellen we het op prijs als je de bijbehorende cookies en tracking accepteert.
Technische cookies zijn essentieel om het websitebezoek modern en veilig te laten verlopen en om geïntegreerde diensten zoals klantenlogin en trainingsregistraties goed te laten functioneren. Daarom kan je technische cookies niet deactiveren.
Gedetailleerde informatie is te vinden op de pagina Privacy, waar je cookies en tracking kunt in- of uitschakelen onder privacy-instellingen.
Technical
Hubspot