Zendesk

Meld je vraag of storing bij ons aan via Zendesk.

Registreer je melding in ons ticketsysteem Zendesk. Aan elke melding wordt een prioriteit toegekend. Voor het bepalen hiervan kijken we naar de impact en urgentie hiervan. Ook gezond verstand en kennis van de processen van jouw organisatie spelen hierbij een rol. De prioriteit wordt vastgesteld om te bepalen in welke volgorde en binnen welke termijn we een melding moeten verhelpen. Natuurlijk wil je als klant zo snel mogelijk een oplossing, dan wel een antwoord op een melding. Dat nappen we heel goed. En hier streven we dan ook naar.

Zendesk

Meld je vraag of storing bij ons aan via Zendesk.

Registreer je melding in ons ticketsysteem Zendesk. Aan elke melding wordt een prioriteit toegekend. Voor het bepalen hiervan kijken we naar de impact en urgentie hiervan. Ook gezond verstand en kennis van de processen van jouw organisatie spelen hierbij een rol. De prioriteit wordt vastgesteld om te bepalen in welke volgorde en binnen welke termijn we een melding moeten verhelpen. Natuurlijk wil je als klant zo snel mogelijk een oplossing, dan wel een antwoord op een melding. Dat nappen we heel goed. En hier streven we dan ook naar.

Wegwijs in Zendesk

Om je snel wegwijs te maken in Zendesk hebben we een korte video voor jou gemaakt. Hierin zie je hoe je een account kunt maken en welke functionaliteiten je allemaal kunt vinden in Zendesk.

Teamviewer

Aareon maakt gebruik van TeamViewer om met je mee te kijken of om remote problemen op te lossen. Via de onderstaande button kan je TeamViewer downloaden.

Gebruikersinformatie

Heb jij vragen over onze software? Raadpleeg dan altijd eerst de gebruikersinformatie.

De servicedesk helpt je graag verder!

Heb je vragen over onze software of loop je tegen bepaalde problemen aan? Onze medewerkers staan klaar om jou te helpen!

Heb je een vraag over onze software-oplossingen?

De servicedesk van Aareon is vijf dagen per week open van 08.00 uur tot 17.30 uur. Onze voorkeur gaat er naar uit dat je je melding registreert in ons meldingensysteem Zendesk. In urgente gevallen vragen je om telefonisch contact met ons op te nemen bij voorkeur via je persoonlijke supporttelefoonnummer.

Heb je een vraag over onze software-oplossingen?

De servicedesk van Aareon is vijf dagen per week open van 08.00 uur tot 17.30 uur. Onze voorkeur gaat er naar uit dat je je melding registreert in ons meldingensysteem Zendesk. In urgente gevallen vragen je om telefonisch contact met ons op te nemen bij voorkeur via je persoonlijke supporttelefoonnummer.