De servicedesk helpt je graag verder!

Heb je vragen over onze software of loop je tegen bepaalde problemen aan? Onze medewerkers staan klaar om jou te helpen!

Vragen? Raadpleeg altijd eerst onze gebruikersinformatie!

We zetten voor jou op een rijtje welke gebruikersinformatie wij aanbieden voor de verschillende Aareon-oplossingen.

Vragen? Raadpleeg altijd eerst onze gebruikersinformatie!

We zetten voor jou op een rijtje welke gebruikersinformatie wij aanbieden voor de verschillende Aareon-oplossingen.

Waarvoor kan je een beroep doen op onze servicedesk?

Wanneer de implementatie van onze oplossingen is afgerond, kan je voor vragen en issues terecht bij de servicedesk van Aareon. We leggen je graag in het kort uit waarvoor je een beroep op ons kunt doen.

Teamviewer

Aareon maakt gebruik van TeamViewer om met je mee te kijken of om remote problemen op te lossen. Via de onderstaande button kan je TeamViewer downloaden.

Service-applicatie Valuemation

Wil je meer weten over de richtlijnen en instructies voor het registreren van meldingen en verzoeken via IT-servicemanagementsysteem Valuemation?

Consultancy aanvragen?

Wil je graag dat een consultant je komt assisteren bij bepaalde werkzaamheden? Je kunt dit aanvragen met behulp van ons aanvraagformulier consultancy, dat op ons extranet staat. Om in te loggen op het extranet heb je een extranet-account nodig, dat je kunt aanvragen via extranet@aareon.nl.

Extranet van Aareon

Extranet van Aareon

Alle informatie over feature- en quality-updates, etc. vind je op het extranet van Aareon. Je hebt hiervoor een account nodig dat je aanvraagt via extranet@aareon.nl.

Extranet van Aareon

Extranet van Aareon

Alle informatie over feature- en quality-updates, etc. vind je op het extranet van Aareon. Je hebt hiervoor een account nodig dat je aanvraagt via extranet@aareon.nl.

Heb je een vraag over onze software-oplossingen?

De servicedesk van Aareon is vijf dagen per week open van 08.00 uur tot 17.30 uur. Onze voorkeur gaat er naar uit dat je je melding registreert in ons meldingensysteem Valuemation. Je kunt ook een e-mail sturen naar servicedesk-nl@aareon.com of je neemt telefonisch contact met ons op via je persoonlijke supporttelefoonnummer.

Heb je een vraag over onze software-oplossingen?

De servicedesk van Aareon is vijf dagen per week open van 08.00 uur tot 17.30 uur. Onze voorkeur gaat er naar uit dat je je melding registreert in ons meldingensysteem Valuemation. Je kunt ook een e-mail sturen naar servicedesk-nl@aareon.com of je neemt telefonisch contact met ons op via je persoonlijke supporttelefoonnummer.