Klantencoach | Oosterhout

Klantencoach

Iedere ochtend begint met een kop koffie en een glimlach. Je opent je laptop en begroet je collega's, even bijpraten over het weekend en dan door naar de dagelijkse stand up. In de stand up bespreken jij en je collega’s de plannen voor de dag, hoe is afgelopen week verlopen en waar ligt de focus op. Jouw rol als medewerker binnendienst gaat verder dan beantwoorden van klantvragen; je bent de persoon die de juiste oplossing vindt voor elke issue. En daarbij geeft je gebruikerstrainingen aan nieuwe gebruikers van Twinq.


Je schakelt tussen telefoongesprekken, e-mails en ontmoetingen met nieuwe klanten, bouwt langdurige relaties op, en brengt innovatieve oplossingen om klanten goed te bedienen. Aan het einde van de dag keer je huiswaarts, voldaan en trots op de werkzaamheden die je vandaag verricht hebt. En dat gevoel van voldoening en de fijne collega’s maken dat jij met veel plezier medewerker binnendienst bent bij Twinq.

Wat bieden we jou?

Je gaat deel uitmaken van een ontzettend gezellig team, waarin je gaat samenwerken met collega's zoals Edwin, Jeroen, Lisa, Birgit, Vera en Sander. Dagelijks genieten we van een gezamenlijke en sfeervolle lunch in onze lunchruimte. Bij de start van jouw carrière bij ons kun je rekenen op een uitgebreid inwerktraject. Daarnaast bieden we ook de volgende voordelen:



  • Een salaris tussen €3.000 en €4.000, afhankelijk van jouw ervaring.

  • Een uitstekende pensioenregeling waarbij Aareon 80% van de premie betaalt.

  • Een persoonlijke prestatiebeloning die kan oplopen tot wel 2 maandsalarissen.

  • 27 vakantiedagen per jaar, met de mogelijkheid om 15 extra dagen per jaar aan te schaffen (bij een fulltime dienstverband).

  • Volop ruimte voor persoonlijke groei dankzij begeleiding, opleidingsmogelijkheden, cursussen, Udemy-cursussen en interne doorgroeikansen.

  • Leuke extracurriculaire activiteiten, waaronder ons zomerfestival, kerstfeest, evenementen georganiseerd door de PV- en vitaliteitsteam, en gezellige vrijdagmiddagborrels.

Wat wij van jou vragen


  • Goede communicatieve vaardigheden (in het Nederlands), zowel mondeling als schriftelijk.

  • Een positieve instelling en het vermogen om onder druk te presteren.

  • Interesse in technologie en bereidheid om nieuwe systemen en tools te leren.

  • Ervaring in klantenservice is een pluspunt, maar geen vereiste.

  • Een afgeronde opleiding op minimaal HBO-niveau.



*We werken prettig samen met geselecteerde bureaus en stellen acquisitie door andere W&S bureaus niet op prijs.

Wat ga je doen?

Als klantencoach ben je het eerste aanspreekpunt voor onze Vve beheerders. Je luistert naar hun wensen, beantwoordt vragen en biedt oplossingen op maat. Hiermee help je het uitgebreide proces van Vve beheer zo makkelijk mogelijk uit te voeren. Dit is niet alleen fijn voor de beheerders, maar ook voor bewoners. Je bouwt langdurige relaties op met klanten door hun behoeften te begrijpen en hen proactief te ondersteunen. Samen met ons team werk je aan innovatieve manieren om het Vve beheer proces te verbeteren en onze dienstverlening naar een hoger niveau te tillen.

Wil je ons beter leren kennen?

Uit onderzoek blijkt dat vrouwen solliciteren als ze aan 100% van de eisen van een vacature voldoen waarbij dat percentage bij mannen een stuk lager ligt namelijk op zo’n 60%. Wij nodigen iedereen uit te solliciteren, ongeacht religie, geaardheid, geslacht, leeftijd, beperking of andere kenmerken, ook als je niet 100% aan alle eisen voldoet.