Overzicht oplossingen
Het ERP voor woningcorporaties
Real Estate Management System
De beste online tool voor woningverhuur
Eenvoudig sturen op vastgoed en financiën
Digitale archivering en casemanagement
Het moderne werken van vandaag
Klant aan het roer
Facility Management Informatie Systeem
Ketenintegratie voor vastgoedbeheerders
Slimme software voor VvE-beheer
Van data naar informatie
Productfamilie
Volledig in control
Een bron, een waarheid
Gebruiksvriendelijke betalingsoplossingen
Onderhoud & duurzame planning
User experience, apps en portalen
Partnersysteem
Sectoren
Sociaal vastgoed
Commercieel vastgoed
Connect
Over Aareon
Nieuws & blogs
Support
Ga naar
Oplossingen
Iedere ochtend begint met een kop koffie en een glimlach. Je opent je laptop en begroet je collega's, even bijpraten over het weekend en dan door naar de dagelijkse stand up. In de stand up bespreken jij en je collega’s de plannen voor de dag, hoe is afgelopen week verlopen en waar ligt de focus op. Jouw rol als medewerker binnendienst gaat verder dan beantwoorden van klantvragen; je bent de persoon die de juiste oplossing vindt voor elke issue. En daarbij geeft je gebruikerstrainingen aan nieuwe gebruikers van Twinq.
Je schakelt tussen telefoongesprekken, e-mails en ontmoetingen met nieuwe klanten, bouwt langdurige relaties op, en brengt innovatieve oplossingen om klanten goed te bedienen. Aan het einde van de dag keer je huiswaarts, voldaan en trots op de werkzaamheden die je vandaag verricht hebt. En dat gevoel van voldoening en de fijne collega’s maken dat jij met veel plezier medewerker binnendienst bent bij Twinq.
Je gaat deel uitmaken van een ontzettend gezellig team, waarin je gaat samenwerken met collega's zoals Edwin, Jeroen, Lisa, Birgit, Vera en Sander. Dagelijks genieten we van een gezamenlijke en sfeervolle lunch in onze lunchruimte. Bij de start van jouw carrière bij ons kun je rekenen op een uitgebreid inwerktraject. Daarnaast bieden we ook de volgende voordelen:
*We werken prettig samen met geselecteerde bureaus en stellen acquisitie door andere W&S bureaus niet op prijs.
Als klantencoach ben je het eerste aanspreekpunt voor onze Vve beheerders. Je luistert naar hun wensen, beantwoordt vragen en biedt oplossingen op maat. Hiermee help je het uitgebreide proces van Vve beheer zo makkelijk mogelijk uit te voeren. Dit is niet alleen fijn voor de beheerders, maar ook voor bewoners. Je bouwt langdurige relaties op met klanten door hun behoeften te begrijpen en hen proactief te ondersteunen. Samen met ons team werk je aan innovatieve manieren om het Vve beheer proces te verbeteren en onze dienstverlening naar een hoger niveau te tillen.
Uit onderzoek blijkt dat vrouwen solliciteren als ze aan 100% van de eisen van een vacature voldoen waarbij dat percentage bij mannen een stuk lager ligt namelijk op zo’n 60%. Wij nodigen iedereen uit te solliciteren, ongeacht religie, geaardheid, geslacht, leeftijd, beperking of andere kenmerken, ook als je niet 100% aan alle eisen voldoet.
Maak je gebruik van deze website, dan zetten wij cookies op je apparaat om de gebruikerservaring te verbeteren. Bekijk ons privacybeleid.
Cookies hebben we nodig om onze website voor jou te optimaliseren.
We gebruiken Hubspot om ons te helpen de website te verrijken met extra functies en om het online aanbod te verbeteren met behulp van verzamelde statistische gegevens over bezoeken aan de website en gegevens over gebruikersgedrag (tracking). Daarom stellen we het op prijs als je de bijbehorende cookies en tracking accepteert.
Technische cookies zijn essentieel om het websitebezoek modern en veilig te laten verlopen en om geïntegreerde diensten zoals klantenlogin en trainingsregistraties goed te laten functioneren. Daarom kan je technische cookies niet deactiveren.
Gedetailleerde informatie is te vinden op de pagina Privacy, waar je cookies en tracking kunt in- of uitschakelen onder privacy-instellingen.
Technical
Hubspot